sobota, 26 stycznia 2013

Krok po kroku

Witam.

Na początku wypada się przedstawić. Nazywam się Ewelina. Interesuję się trendami w makijażu i urodzie. Staram się być zawsze na czasie, ale nie podążam drogą wyznaczoną przez światowych projektantów. Staram się stworzyć swój własny, niepowtarzalny styl. Świat mody dostarcza mi wiele wskazówek, które wykorzystuję tworząc swoje własne ja. Interesuję się również muzyką, szczególnie niemiecką, oraz motoryzacją. Ale nie mówmy o tym gdyż ten blog będzie prowadzony z naciskiem na modę.

Na tym blogu będę dodawała stylizacje, porady, opinie, makijaże oraz odpowiedzi na wasze pytania.


Mam nadzieję, że trafię w wasz gust.

A oto moje zdjęcie:


2 komentarze:

  1. Mam nadzieje że w końcu znalazłam blog jakiego szukałam bo zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także mam taką nadzieję :)Dziękuję za odwiedziny na moim blogu :)

      Usuń