sobota, 26 stycznia 2013

Interesujące ciuszki

Wpadłam w wir poszukiwania nowych ubrań do mojej szafy. W oko wpadło mi parę rzeczy, którymi chciałam się z wami podzielić. Taki wybór, że nie wiem co zamówić.

1.Legginsy King-Kong-KUP TU !

2.Rozkloszowana czarna spódnica-KUP TU

3.Sweter-KUP TU

4.Spodnie w pasy-KUP TU

5.Płaszczyk-KUP TU

6.Szpilki-KUP TU

7.Torebka-KUP TU

8.Sukienka-KUP TU

9.Bralet-KUP TU

No może wystarczy tych wspaniałości. Aż trudno wybrać, najchętniej przygarnęłabym je wszystkie do siebie :)



7 komentarzy:

  1. Chętnie skusiłabym się na tą spódniczkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wg mnie jest cudowna i myślę, że jest to must have w każdej szfie :)

      Usuń
  2. O jacie ! Długo szukałam sklepu internetowego z takim braletem ! Dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bałabym się założyć taki stanik;) wygląda groźnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie trochę groźnie wygląda, ale jak się dobrze zgra z innymi ubraniami może wyjść fajny efekt :P Ale faktycznie ubiorą się w niego tylko odważne osoby :)

      Usuń