poniedziałek, 28 stycznia 2013

Brzuch

Każda z nas marzy o płaskim brzuchu. Niestety mało kto może się takim pochwalić. Ja postanowiłam zrobić naturze na przeciw. Postanowiłam wziąć się do roboty gdyż samo się nie zrobi. Wypróbowałam wiele zestawów ćwiczeń, które nie dawały wielkich efektów. Ale ostatnio wpadłam na 8 minutowy ABS. Ja nie lubię długo ćwiczyć więc to dla mnie dobre rozwiązanie. Na początku było ciężko (nie doszłam nawet do połowy ćwiczeń), ale po kilku dniach udało mi się dojść do samego końca treningu.

Szczerze nie nastawiałam się na spore efekty a tu proszę, już po paru dniach mój brzuch stał się bardziej zbity a tkanka tłuszczowa zmniejszyła się. Jednak na dłuższą metę same ćwiczenia nie będą już dawać rezultatów. Jak na razie te mi wystarczają, jak wpadnę na kolejne to na pewno się z wami podzielę :)

Dobra leniuszki do roboty !

Pierwsze ćwiczenia to BASIC CRUNCH. 
Przyjmujemy postawę, którą w dalszych ćwiczeniach będę nazywał wyjściową. Leżymy na plecach z ugiętymi nogami w kolanach, tak, aby stopy dotykały ziemi. Nogi/stopy nie mogą być złączone. Z góry ta pozycja przypomina literę Y, gdzie widełki litery to nasze nogi. Zakładamy ręce za uszy, nie za kark i przez 45 sekund wykonujemy proste skłony. Staramy się nie ruszać karkiem, do góry unosimy tylko strefę lędźwiowo barkową. 

Drugie ćwiczenie A RT. OBLIQUE CRUNCH. 
Przyjmujemy pozycję wyjściową. Następnie prawą rękę dajemy za prawe ucho, a lewą kładziemy wzdłuż tułowia. Ruch polega na tym, aby prawy łokieć dotykał lewego kolana. Przy czy, nasza lewą nogę unosimy go góry tworząc kont 90 stopni następuje dotknięcie, później w momencie opadu strefy lędźwiowo barkowej nogę prostujemy, ale nie opuszczamy na podłogę. 

Trzecie ćwiczenie. B LT. OBLIQUE CRUNCH. 
Zmieniamy stronę. Lewy łokieć, prawe kolano. 

Czwarte ćwiczenie. TOE TOUCHES. 
Pozycja wyjściowa. Łączymy nogi, podnosimy je tak, aby utworzyć kont 90 stopni. Ruch polega na tym, aby palcami dotykać kostek. Podnosimy równocześnie obie dłonie dotykamy kostek i wracamy. 

Piąte ćwiczenie. REVERSE CRUNCH. 
Pozycja wyjściowa. Łączymy nogi i unosimy do góry, tworząc literę L (patrząc z boku). A następnie robimy wahadło. Raz zbliżając nogi do klatki, a raz je oddalając. 

Szóste ćwiczenie. A RT. SIDE CRUNCH. 
Pozycja wyjściowa. Łączymy nogi/stopy i przechylamy je w lewą stronę. Prawa ręka za uchem, a lewa wzdłuż tułowia. Ruch polega na ty, aby prawy łokieć skierować w stronę kolan. 

Siódme ćwiczenie. B LT. SIDE CRUNCH. 
Zmieniamy stronę. 

Ósme ćwiczenie. PUSH TROUGHS. 
Ćwiczenie podobne do ćwiczenia pierwszego tylko z ta różnicą, że ręce nie trzymamy za głową, tylko wyprostowane ręce umieszczamy między kolanami. Reszta podobna, czyi skłony sfery lędźwiowo barkowej. 

Dziewiąte ćwiczenie. LEG PUSHES. 
Przyjmujemy pozycję wyjściową, ręce układamy wzdłuż ciała, a nogi unosimy do góry. Patrząc z boku powstaje nam litera L. Rusz polega na podnoszeniu nóg do góry, tak aby unosiły się pośladki. 

Dziesiate ćwiczenie. ALTERNATING CURLS. 

Pozycja wyjściowa. Ćwiczenie podobne do 3, z tą różnicą, ze ruch wykonujemy naprzemiennie to jest raz do lewego kolana, a raz do prawego. Zmienia się też ruch nóg, które powracają do pozycji wyjściowej, a nie jak przedtem utrzymywaliśmy je w powietrzu. 


Jedenaste ćwiczenie. CURLS. 

Ćwiczenie pierwsze z tym, że delikatnie dłońmi uciskamy mięśnie brzucha. Można je wykonywać z 3 sekundowym przetrzymaniem. 


Jeśli nadal nie wiecie jak to zrobić to wstawiam wam tu link do filmiku
ABS 8 minut



Powodzenia ! :)

2 komentarze: