niedziela, 19 czerwca 2016

#9 ZDENKOWANI- czyli przetestowani do końca: BeBeauty delikatny żel-krem łagodzący


Łagodnie oczyszcza skórę twarzy i oczu z makijażu i zanieczyszczeń, nie powodując wysuszenia. Delikatna formuła żelu koi podrażnienia i pozostawia uczucie komfortu. Wyciąg z owocu noni działa na skórę antyoksydacyjnie i odżywczo, dodaje energii oraz wspomaga jej naturalna ochronę. Zawarta w żelu gliceryna utrzymuje optymalny poziom nawilżenia. Skóra po użyciu żelu jest oczyszczona, nawilżona i ukojona. Wysokie bezpieczeństwo stosowania, 0% alergenów. 


Moja skóra przechodzi teraz zły okres. Z mieszanej w stronę tłustej zmieniła się w suchą. Ale ma swoje humory i potrafi być codziennie inna. Ten żel sprawdza mi się za każdym razem. Dobrze domywa resztki makijażu. Używam go zaraz po zastosowaniu olejku myjącego. Skóra po umyciu jest lekko ściągnięta, ale nie sprawia mi to dyskomfortu. Najbardziej mi się jednak podoba w nim to, że moje zawsze czerwone policzki zmieniają swój kolor na naturalny. Nie spodziewałam się tego po tak tanim żelu. Moja skóra jest uspokojona i miła w dotyku. 

Cena: około 5zł
Ocena: 5/5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz