niedziela, 12 czerwca 2016

#8 ZDENKOWANI- czyli przetestowani do końca: Ziaja PhytoAktiv Krem regenerujący cera naczynkowa


Opis: Ziaja Phytoaktiv to krem regenerujący przeznaczony do pielęgnacji skóry naczynkowej, zmniejszający kruchość i przepuszczalność naczynek krwionośnych. Zapobiega pękaniu i tworzeniu się nowych „pajączków”. Regeneruje skórę i opóźnia powstawanie zmarszczek. Łagodzi podrażnienia, intensywnie nawilża oraz uelastycznia naskórek.

Moja relacja z kremami firmy Ziaja jest bardzo zmienna, niektóre lubię a niektóre wręcz nienawidzę. Ten krem jak dla mnie jest okay. Nic szczególnego. Niestety nie zauważyłam żeby coś się zmieniło w mojej naczynkowej cerze. Może po stosowaniu moje poliki są trochę mniej czerwone. Popękane naczynka się nie zregenerowały ale też nie powstały żadne nowe.Najbardziej lubię go za to, że moja skóra bardzo się uspokaja. Jest taka bardzo rozpromieniona. Podoba mi się w nim to, że po stosowaniu skóra jest nawilżona i bardzo miękka, ale nie jest przeciążona i tłusta jak to miałam przy stosowaniu innych kremów tej firmy. Chyba przejdę się po kolejne opakowanie bo lubię patrzeć na skórę gdy jest taka błyszcząca i zdrowa. 

Cena: 8,50/50ml
Ocena: 4/5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz