środa, 22 czerwca 2016

#10 ZDENKOWANI- czyli przetestowani do końca: Vianek Nawilżający krem pod oczy z ekstraktem z lnu

Opis: Lekki krem o nietłustej konsystencji nawilża i uelastycznia cienką i delikatną skórę wokół oczu. Połączenie właściwości ekstraktu z lnu oraz oleju z kiełków pszenicy gwarantuje wygładzenie, ukojenie i poprawę kolorytu . Do stosowania na dzień, pod makijaż, a także na noc, również w formie maseczki. 

Na pierwszy rzut oka rzuca się opakowanie. Jest PIĘKNE ! Takie naturalne :) Ale wróćmy do kremu. Dawał mi 100% nawilżenia gdy nie brałam leków, które mnie teraz bardzo wysuszają. Moja skóra pod oczami zaczęła się robić marudna. Kremik miał bardzo fajną, dosyć gęstą konsystencję. Jednak był dla mnie za mało bogaty. Skóra co prawda nie była spięta i mocno sucha ale nie była też w stanie w jakim chciałabym żeby była. Nie zauważyłam też wygładzenia i poprawy kolorytu jak obiecywał producent. Jest za to bardzo wydajny. Polecam go dla osób, które nie mają dużych problemu z cienką skórą pod oczami. Jest to dobry średniak.

Cena: 25-30zł/15ml
Ocena: 3,5/5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz