niedziela, 17 kwietnia 2016

#4 ZDENKOWANI- czyli przetestowani do końca: Barwa Siarkowa krem siarkowy długotrwale nawilżający

Opis: Specjalnie dobrana receptura sprawia, iż krem działa dwufazowo. Zwiększa poziom nawilżenia bezpośrednio po aplikacji aż o 103%, natomiast w wyniku długotrwałego stosowania podnosi nawilżenie o 28%. Dodatkowo zmniejsza przetłuszczanie się skóry, nie zatyka porów oraz przyspiesza regenerację podrażnionej skóry. Nadaje jednolity, matowy i zdrowy koloryt skóry i sprawia, że jest wygładzona, jędrna i elastyczna.

Krem jest bardzo lekki, ale ma fajną konsystencję. Bardzo miło mi się go stosowało. Jednak nie jest to coś z czego jestem zadowolona. Zacznijmy od plusów. Po pierwsze nie zapychał mojej problematycznej skóry. Po drugie uspokajał moje stany zapalne. Jednak nie było to zbyt mocne działanie. Nie zauważyłam czy zmniejsza przetłuszczanie się skóry. Najbardziej jednak zawiodłam się stwierdzeniem "długotrwale nawilżający". Mam skórę mieszaną a mimo to po tym kremie czułam ogromne ściągnięcie i suchość skóry. To było bardzo nieprzyjemne. Później stosowałam go z innym kremem i skończył się ten problem.


Cena: 17zł/ 50ml
Ocena 2,5/5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz