poniedziałek, 11 kwietnia 2016

#3 ZDENKOWANI- czyli przetestowani do końca: MAYBELLINE Mega Plush volum express mascara


Opis: Pierwszy tusz do rzęs o formule żelu - musu. Ta delikatna konsystencja tuszu zawiera 40% mniej twardych wosków. Rzęsy nigdy nie będą kruche. 

Ekstra miękka, unikalna ruchoma szczoteczka delikatnie pokrywa i pieści każdą rzęsę nadając im super objętość.




Zbyt długo na temat tej maskary nie będę się rozwodzić. Moim zdaniem jest po prostu beznadziejna. Użyłam jej ze dwa razy na górne rzęsy i nie zrobiła kompletnie nic. Rzęsy nawet wyglądały gorzej niż bez niej. A co do zmniejszenia twardości włosków? Kłamstwo i tyle. Nasuwa się więc pytanie jak ja ją zużyłam skoro jest taka słaba? Używałam jej na dolne rzęsy które i tak są bardzo długie. Nie robiła nic oprócz przyciemnienia ich. Męczyłam się z nią tak długo, że nawet nie pamiętam kiedy ją kupiłam :) I uwaga jej jedyny plus: bardzo wolno gęstnieje. 

Cena: ok. 30 zł
Ocena 0,5/5 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz